Friday, December 11, 2009

Size Me Down



Oh ye!! kat office Watee sekarang ni ada buat programme ala2 The Biggest Looser tapi diberi nama Size Me Down. Programme untuk orang yg terlebih berat mcm Watee ni (oh tidak!!). Kami diberi tempoh 2 bulan bermula semalam dan berakhir 9/2/2009. Kami diberi ubat pemecah lemak dan harus turut serta dalam acara di gymnasium, aerobik, dan setiap minggu akan ditimbang berat badan, cek tahap kolestrol dalam badan dan juga lemak dalam badan.
Permulaan berat Watee sekarang 67kg (beratnye!!) tinggi 158cm, kolestrol 5.6/4.2, bp 120/70 kandungan lemak dalam badan... ala silap tak ingat. will update later.
so kita tunggu cabaran.. lihat turun ke tidak berat badan Watee ni..
Semala dah turun ke Gym di PPM tu, sebagai permulaan trackmil tu Watee lari setempat selama 15 minit, then buat cycling 5km pastu buat streching sekejap. Minggu depan start activiti yg lebih serius. Kami ada 4 group. So kena berentap, kedatangan yg consisten akan diberi hadiah dan group yg paling byk penurunan berat badan pun akan dpt ganjaran jgk.. So kita tunggu dan lihat hasilnya.

1 comment:

  1. cam best jeee bunyi? terasa nak joint lak! ape hadiah dia agaknyer nnt nyek watee? mesti best ni...chaiyok chaiyok....

    ReplyDelete